حجت الاسلام علی جعفر نژاد در دیدار با امام جمعه دهگلان گفت: بهترین نسخه برای انقلابی بودن حوزه‌ها بیانیه گام دوم انقلاب است و انقلاب اسلامی طی این چهل سال حرکت و پیش‌روی داشته است.
کد خبر: ۹۳۳۱۹۵۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی جعفر نژاد مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان به همرا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان به مناسبت سال جدید با امام جمعه شهرستان دهگلان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام علی جعفر نژاد با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب با بیان اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم گفت: گام دوم انقلاب باعث تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان خواهد شد و همه باید برای دستیابی به این هدف تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نه تنها از انقلاب‌های دیگر الگو نگرفت بلکه خود به یک الگو تبدیل شده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی طی این چهل ساله حرکت و پیش‌روی داشته است و با تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات، در مسیر پیشرفت خود توقف نداشته است.

حجت الاسلام جعفر نژاد با تاکید بر اینکه امروز بهترین نسخه برای انقلابی بودن حوزه‌ها بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: رسالت خطیر حوزه در این عرصه تبیین این بیانیه مهم و راهبردی است و حوزه‌های علمیه ما باید معنویت مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این بیانیه و مقاومتی که ایشان به عنوان نسخه مقابله با خطرناک‌ترین حمله دشمن بیان می‌کنند را تبیین کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن مرگ تدریجی خود را با استمرار انقلاب اسلامی احساس کرده است و در راستای جلوگیری از این اتفاق به هر اقدامی دست خواهد زد.

وی با اشاره به درخواست امام جمعه دهگلان برای حل مشکلات روحانیون شهرستان گفت: قراراست با حمایت نماینده، ولی فیه در استان کردستان چند حوزه علیمه اهل سنت با شهریه خوب در استان تشکیل شود و نیار است طلبه‌ها روحانیون انقلابی در این حوزه مشغول تدریس و آموزش شوند که درصدد هستیم برای رفع مشکلات روحانیون هم گام‌های اساسی برداشته شود.

در ادامه ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از مطالبات رهبری است گفت: نیاز است نیرو‌های ارزشی و انقلابی در این راستا خادمان واقعی مردم باشند.

ماموستا محمدی با اشاره به تعامل خوب ناحیه مقاومتئ بسیج سپاه دهگلان در ارائه برنامه‌های فرهنگی شهرستان گفت: در این رستا کار‌های بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

امام جمعه دهگلان با توجه به اینکه یکی از مطالبات و خواسته روحانیت شهرستان بحث معیشت می‌باشد خواستار ساماندهی وحل مشکلات این قشر از جامعه شد.

وی بیان کرد: جنگ اقتصادی و تحریم‌ها خللی در اراده ملت ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، این توطئه‌ها علیه ما ادامه داشته است؛ و‌ی با بیا اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به اسلام وانقلاب اسلامی است، گفت: نیاز است افراد انقلابی وارزشی در این شرایط حساس با تعامل و همدلی مانع تلاش دشمن برای عملی کردن اقدام شوم خود شوند.

وی با بیان اینکه سیاست رژیم‌های منحوس قاجار و پهلوی در اعمال تبعیض و محرومیت باعث محرومیت مناطق دور افتاده از مرکز شده بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران مصمم است تمامی تلاش‌ها و امکانات خود را برای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور بکار گیرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات