خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهدای بنی عامریان با خانواده این شهیدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها پیام رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری را به خانواده‌ معظم شهدای بنی عامریان ابلاغ کرد.

اوحدی که برای شرکت در نشستی امروز به استان کردستان سفر کرد عصر امروز به کرمانشاه آمد و با خانواده شهدای بنی عامریان دیدار کرد.

حاج «نصرت الله بنی‌عامریان» پدر فداکار، صبور و با ایمان سه شهید دوران دفاع مقدس امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ندای حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خویش شتافت.

روحانی درگذشت پدر شهیدان بنی عامریان را تسلیت گفت

رییس جمهوری نیز در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهیدان والامقام بنی عامریان و همسر شهیده مرضیه مظلومی، نوشت: این پدر صبور و فداکار با ایمان راسخ به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نام و یاد نیکی از خود برجا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن ابراز تاثر و تالم از  درگذشت مرحوم نصرت‌الله بنی‌ عامریان پدر شهیدان والامقام صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان و همسر شهیده مرضیه مظلومی، نوشت: این پدر صبور و فداکار با ایمان راسخ به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، سال‌ها رنج دوری و فراق شهیدان عزیز خود را تحمل کرد و نام و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

رییس‌جمهوری در پیام خود تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

استاندار کرمانشاه درگذشت پدر سه شهید را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت «نصرت الله بنی عامریان» پدر شهیدان والامقام «یزدان، محسن و صادق» و همسر شهیده معزز «مرضیه مظلومی» را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در پیام خود آورده است: این پدر فداکار، مومن، وارسته و الگوی ایثار و بردباری با قلبی سرشار از ایمان پس از سال‌ها تحمل دوری و هجران ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است: بی‌شک فداکاری خانواده‌های معظم شهدا در راه دفاع از اسلام و انقلاب در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و همواره در یادها باقی خواهد ماند.

بازوند اظهار داشت: اینجانب مصیبت وارده را به بیت مکرم و معزز آن مرحوم، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی کرمانشاه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید، علو درجات، رضوان الهی، همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

سه فرزند و همسر مرحوم بنی عامریان سال ۱۳۶۲ بر اثر بمباران رژیم بعث در کرمانشاه به درجه والای شهادت نائل شدند.

پیکر پدر شهیدان امروز سه‌شنبه در مزار شهدای استان کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات