خبرهای داغ:
مدیر موسسه شهید حاج ‌حسن طهرانی‌مقدم:

نیروهای مسلح پشتوانه‌های مستحکمی برای انقلاب هستند

مدیر موسسه شهید حاج «‌حسن طهرانی‌مقدم» با بیان اینکه نیروهای مسلح پشتوانه‌های مستحکمی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: به برکت حضور این نیروها امروز مستحکم‌تر از قبل به سمت اهداف عالیه خود حرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» در نشست مشترک نیروهای مسلح استان که در ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی و غیرقابل کتمان است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از امنیت فعلی خصوصا در حوزه داخلی را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم که شبانه روز و با چشمانی بیدار ایثارگرانه تلاش می کنند تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت نتوانند به هدف خود برسند.

مدیر موسسه شهید حاج حسن تهرانی مقدم تصریح کرد: وجود فرماندهی انقلابی و کارآزموده نظیر سردار اشتری در راس مجموعه ناجا و فرماندهانی مدبر و توانمند در انتظامی استان های مختلف کشور امنیت خوبی را به مردم هدیه کرده است که باید قدر آن را بدانیم.

حجت الاسلام قنبری همچنین با اشاره به حرکت شتابان جمهوری اسلامی به سمت موفقیت، پیشرفت و توسعه، گفت: این حرکت شتابان به واسطه برخورداری از نیروهای مسلح توانمند و کارآزموده ای حاصل شده است که در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب فداکارانه پای نظام و انقلاب بوده اند.

این مقام مسوول یادآوری کرد: جمهوری اسلامی البته برای رسیدن به جایگاه رفیع امروزی شهدای عزیزی را مانند سردار حاج قاسم سلیمانی، امیر سپهبد صیاد شیرازی، حاج حسن تهرانی مقدم و اخیرا هم مهندس فخری زاده را تقدیم کرده است.

حجت الاسلام قنبری ادامه داد: جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و دیگر همرزمان آنها ابهت شرق و غرب را در هم شکسته و باعث عجز و ناامیدی دشمنان شده است.

وی در پایان از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای امنیت بخشی به شهر شهید پرور کرمانشاه قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار