مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت:حضور فعال سپاه و گروه های جهادی در شهر زلزله زده سی سخت مورد رضایت مردم قرار گرفته و منطقه برای آغاز عملیات احداث و مرمت منازل مسکونی آماده می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۱۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

 پاسدار طیران در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با بیان این که جهادگران سپاه از زمان آغاز کمک و امدادرسانی به مناطق زلزله زده سی سخت در این شهر حضور پیدا کردند، اظهار داشت: سه گروه جهادی در نوروز مهدوی 1400 نیز در یاری رسانی مردم همراه بودند و دو محموله کمکی با کمک خیرین و سازمان بسیج اصناف سپاه استان البرز به این شهر ارسال شده است.

حضور خالصانه و فعال 50 جهادگر گروه های جهادی سپاه استان البرز در مناطق زلزله زده سی سخت

وی با اشاره به این که نقش و حضور فعال سپاه و گروه های جهادی در شهر زلزله زده سی سخت مورد رضایت مردم قرار گرفته است، افزود: بخش عمده آواربرداری در این منطقه انجام شده و منطقه برای آغاز عملیات احداث و مرمت منازل مسکونی آماده می باشد.

وی با اشاره به این که سازمان بسیج سازندگی استان البرز عملیات احداث 5 باب منزل سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد را پشیتیبانی و حمایت می کند، عنوان کرد: کمک رسانی و احداث و مرمت منازل و شهر زلزله زده با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه باید در 6 ماه اول سال اجرا شود، با راه اندازی قرارگاه مرکزی سازندگی در این منطقه امیدواریم با یاری سپاه های استان های دیگر شهری زیبا تر از گذشته داشته باشیم.

پاسدار طیران با تشریح اقدامات گروه های جهادی اعزامی به مناطق،  اذعان داشت: یک گروه با محوریت اهداء اقلام غذایی و غیره به مردم و یک گروه دیگر در قالب طبخ غذای گرم در منطقه و یک گروه دیگر با هدف کمک به آواربرداری در ایام تعطیلات نوروز در این شهر  اقدامات مثمر ثمری داشتند.

حضور خالصانه و فعال 50 جهادگر گروه های جهادی سپاه استان البرز در مناطق زلزله زده سی سخت

وی با بیان این که با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان و البرز، گروه های جهادی به صورت خودجوش در این مناطق زلزله زده حضور پیدا نکنند و تابع اعلام زمان و شرایط اعزام به این مناطق از سوی سازمان بسیج سازندگی استان باشند، اظهار کرد: اولویت اعزام جهادگران به شهر سی سخت با گروه های جهادی تخصصی در زمینه های اعلام شده از سوی قرارگاه مرکزی سازندگی می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: خیرین و اقشار مختلف مردم در عرصه حمایت و پشتیبانی سازندگی می توانندمشارکت داشته باشند، ان شاء الله فراخوان کمک و یاری به مناطق زلزله زده سی سخت اعلام می شود.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات