خبرهای داغ:

انجام بیش از ۱۴۰۰ بازدید بهداشت محیطی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی شاهرود

شاهرود_معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از انجام یک هزار و ۴۸۵ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه و پلمب بیش از ۱۶ مرکز متخلف بهداشتی در طرح سلامت نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۴۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
انجام بیش از ۱۴۰۰ بازدید بهداشت محیطی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر احسان بینش از انجام یک هزار و ۴۸۵ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه و پلمب بیش از ۱۶ مرکز متخلف بهداشتی از آغاز طرح سلامت نوروزی از مراکز و اماکن شهرستان خبر داد و افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه از روز ۲۵ اسفند‌ماه سال گذشته در قالب چهارتیم تا ۱۵ فروردین سال جدید در سه نوبت از شبانه روز اجرا گردید.
وی از تعداد ۵۱ اخطاریه بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط خبر دادوگفت:بازرسان ضمن تشدید نظارت و کنترل‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی و بین راهی نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را نیز در دستور کار خود قرار دادند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار و ۷۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد.
بینش بیان کرد: در این مدت ۲۵ مرکز و اماکن متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و تعداد ۶۳ مورد نیز نمونه برداری مواد غذایی وتعداد ۱۰۳ نمونه کلرسنجی انجام‌شده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها