فرماندار اردبیل گفت: ورود به شهر اردبیل با پلاک غیربومی و خروج از اردبیل با پلاک بومی ممنوع است.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۸۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
ورود پـــلاک‌های غیر بومـــی ممــــنوع
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردیبل ، مسعود امامی ‌یگانه گفت: با توجه به وضعیت نارنجی اردبیل از لحاظ شیوع کرونا اعمال محدودیت‌ها در استان جدی‌تر می‌شود و از ورود پلاک‌های غیربومی و خروج از اردبیل با پلاک بومی جلوگیری بعمل می‌آید.

وی افزود: صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد و از امروز فعالیت رستوران‌ها، بستنی فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌ها به صورت بیرون برخواهد بود و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز تعطیل می‌شود.
 
متخلفین جریمه می شوند
 
فرماندار اردبیل بیان کرد: افراد و خودرو‌های افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شود. همچنین جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در دستور کار قرار دارد.
امامی‌یگانه تصریح کرد: در راستای مقابله با کرونا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در راستای رسیدن به وضعیت متعادل با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند و با سعی و اهتمام جدی تا رسیدن به وضعیت مناسب ما را رهنمون شوند تا محدودیت‌ها مجدداً برداشته شود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار