خبرهای داغ:
اسدآباد-فرماندار اسدآباد گفت: در محدودیت‌های جدید با ادارات دولتی و بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۸۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

برخورد جدی با اداراتی که پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کتابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همشهریان در فکر وضعیت نارنجی نباشند چرا که ما هم اکنون مماس با وضعیت قرمز هستیم، اظهار داشت: با توجه به مصوبات استانی، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار، تردد به خارج از شهر، برپایی عروسی، ختم و جلسات دولتی با بیش از تعداد اعلام شده ممنوع است.

وی با بیان اینکه در محدودیت‌های جدید با ادارات دولتی و بانک‌هایی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد می‌شود، گفت: در همین زمینه و طبق دستور استاندار محترم مدیرانی که در رعایت پروتکل ابلاغی در دستگاه‌های مطبوعشان کوتاهی کنند برای ارائه توضیح به استان معرفی خواهند شد.

فرماندار اسدآباد گفت: با تمهیدات انجام شده، شهرستان در زمینه دستگاه اکسیژن‌ساز مشکلی ندارد اما لازم است همه تمهیدات برای روزهای بحرانی‌تر اندیشیده شود.

وی به روزهای سخت آتی اشاره کرد و گفت: ۱۰ روز سخت در انتظار ما است که این مدت، زمان مشخص شدن اثر مسافرت‌ها، دورهمی‌ها، روز طبیعت و عروسی‌ها در عید نوروز است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات