خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

بسیج نهاوند آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا دارد

همدان- فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: بسیج شهرستان نهاوند با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا دارد.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۲۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
بسیج نهاوند آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا داردسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آمادگی بسیج برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: شهرستان نهاونددر وضعیت قرمز کرونا قرار دارد که با توجه به شروع موج چهارم کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد کرونا با جدیت اجرایی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به همت سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کووید ۱۹ تصریح کرد: بسیج شهرستان نهاوند با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود آمادگی اجرای طرح شهید سلیمانی را برای مهار کرونا دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: همچنین در این راستا قرارگاه زیستی سپاه ناحیه نهاوند اقدام به تشکیل یک تیم بازرسی کرده است که برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا از ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان سرکشی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سرکشی‌ها که به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود تمامی نکات مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن به مراجع مربوطه اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بعنوان کرد: مقابله با شیوع کرونا و رساندن وضعیت شهرستان به آبی نیازمند همراهی و مشارکت تمام مردم است

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار