خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ۲۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه را کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۰۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
کشف بیش از ۲۴ تن نهاده دامی قاچاق در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد معصومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون سفید رنگ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ تن ذرت که به صورت عرضه خارج از شبکه از تویسرکان بارگیری و در حال انتقال به شهر‌های اطراف بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بیش از یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

*دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی در تویسرکان

وی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر تویسرکان دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

معصومی افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی، سه سارق در این راستا شناسایی و دستگیر شدند که پس از تحقیقات فنی و در مواجهه با ادله و مدارک مجموعا، به چهار فقره سرقت اعتراف کردند و محل‌های سرقت توسط سارقان بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

وی بیان کرد: با دعوت از مالباختگان وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به آنان تحویل و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی ضد سرقت، هرگونه خبر و اطلاعی که از مجرمان یا زندانیان آزاد شده دارند  را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات