حجت الاسلام علیزاده به شعار سال و حمایت از تولید اشاره کرد و با بیان اینکه گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات و مسائل خارجی از مهم‌ترین موانع تولید است، افزود: با وجود هشدار‌های مکرر و صریح رهبر معظم انقلاب ...
کد خبر: ۹۳۳۲۶۵۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از  ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخش بهمن اظهار کرد: امروز برای خیلی‌ها این سؤال است که چرا علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان، دستگاه‌های مختلف و حمایت‌های مقام معظم رهبری، مصوبات ستاد کرونا به درستی اجرا نمی‌شود.
امام‌جمعه بخش بهمن تصریح کرد: وزیر بهداشت التماس می‌کند و گریه می‌کند که سفر‌های نوروزی محدود شود؛ اما رئیس دولت مردم را تشویق به سفر می‌کند. این دوگانگی و این عملکرد ناصحیح و لج بازی برخی افراد علاوه برفلج کردن اقتصاد کشور جان مردم را هم هدف قرار داده است.
حجت‌الاسلام علیزاده در ادامه به امضای سند همکاری ایران و چین اشاره کرد و گفت: یکی از خبر‌هایی که امروز در بین مردم دهان‌به‌دهان می‌شود و دروغ بزرگی است که استکبار رسانه‌ای پشت پرده آن دیده می‌شود، مستعمره شدن ایران توسط چین است.
علیزاده یادآور شد: از جمله کسانی که نگران این موضوع هستند و تلاش می‌کنند افکار عمومی ملت ایران را تحریک کنند، آمریکا است؛ چراکه با شرایط اقتصادی که چین دارد و قرارداد‌هایی که با بیش از ۸۰ کشور بسته است آمریکا را از مرکز ثقل دنیا خارج می‌کند.
وی در ادامه به شعار سال و حمایت از تولید اشاره کرد و با بیان اینکه گره زدن اقتصاد کشور به مذاکرات و مسائل خارجی از مهم‌ترین موانع تولید است، افزود: با وجود هشدار‌های مکرر و صریح رهبر معظم انقلاب به دولت‌مردان که اقتصاد کشور به مسائل خارجی گره نزنید همچنان عده‌ای دست روی دست گذاشته، منتظر مذاکرات و کمک‌های خارجی هستند.
خطیب جمعه بخش بهمن اضافه کرد: چشم‌انتظاری دولت‌ها برای گره‌گشایی اقتصاد از خارج کشور در حالی است که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نقشه راه اقتصاد را به خوبی نمایان کرده است.
علیزاده همچنین به وضعیت فعلی فضای مجازی کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها از رها شدن فضای مجازی گلایه و بر مدیریت آن به نفع ارزش‌ها تأکید کردند. در این زمینه یکی از مهم‌ترین اقدامات راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات است که بسیاری از کشور‌ها با راه‌اندازی این شبکه، فضای مجازی را کنترل می‌کنند و خط قرمز‌هایی برای آن دارند که به نفع ارزش‌های خودشان برنامه‌ریزی می‌شود.
ارسال نظرات