خبرهای داغ:
پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه؛

سردار کرمی‌راد بی پرده در مقابل اسلام آمریکایی ایستادگی می‌کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت فرمانده اسبق لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) تاکید کرد: سردار کرمی‌راد بی پرده در مقابل اسلام آمریکایی ایستادگی می‌کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۲۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار محمد کرمی‌راد، فرمانده اسبق لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم / انالله و انا الیه راجعون

انقلاب اسلامی ایران فرزندان پولادینی تربیت کرد که در بزنگاه‌های مختلف آبدیده شده و پای آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای عظیم الاشأن ایستادند و بعد از امام نیز بیعتشان را محکم‌تر از قبل باسلاله زهرای مرضیه (س)،حضرت امام خامنه ای عزیز نگه داشتند.

سردار سرافراز اسلام دکتر محمد کرمی‌راد در طول این چهل و چند سال نه مسیرش منحرف شد و نه بیعت اول انقلابش با امام را فراموش کرد و همیشه در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشت؛ با مغرضان و کسانی که می‌خواستند انقلاب را به نفع خود مصادره و یا زمینه بدبینی مردم فراهم کنند به مقابله می‌پرداخت، شهر به شهر و استان به استان و در کشور و بلکه کشورها دنبال ترویج افکار اسلام ناب بود و بی پرده در مقابل اسلام آمریکایی و اسلام خود فروخته ایستادگی می‌کرد؛ با خلوص و تواضع توانسته بود در دل رزمندگان مقاومت جای بگیرد و مدال افتخار مشاور حاج قاسم عزیز شهید را به گردن افکند.

سردار کرمی راد که دارای تحصیلات عالیه نظامی و علمی بود هیچ گاه از انتشار داشته‌هایش ابائی نداشت و همانند اول انقلاب که فرمانده ای لایق بود دلسوزانه به شاگردانش عنایت ویژه ای داشت.

تاسفم برای اینست که سرداری ولایی، انقلابی، مقاوم، استکبارستیز و دلسوز برای مردم عزیز را از دست داده‌ایم روحش قرین رحمت الهی و انشاالله در جوار ارباب بی کفنش سید الشهدا علیه السلام آرام گیرد.»

ارسال نظرات