اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در یزد

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در یزد در راستای ساماندهی وضعیت دارالعباده جلسه فوق العاده تشکیل و محدودیت های جدید کرونایی در استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۳۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعی شماه به اطلاع عموم مردم شریف استان یزد ۱۰۵ خود مبنی برا اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد، آورده: با آغاز موج چهارم شیوع کرونا در استان متأسفانه شاهد رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روز‌های اخیر هستیم به نحوی که استان را قرمز و در شرایط خطر و هشدار شدید قرار داده است.

در این اطلاعیه آمده: لذا در راستای مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ ضمن اعلام آماده باش و هشدار جدی در سطح استان، محدودیت‌های وضعیت قرمز به صورت یکسان در همه شهر‌های استان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۱ به مدت یک هفته اعلام شد.

بر اساس آخرین مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد از فردا ۲۱ فروردین ماه به مدت یک هفته تمام آموزش حضوری آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه‌ها، تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی ها، گیم نت‌ها و مراکز تفریحی آبی تعطیل است.

در ادامه این مصوبه ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر استانی به همه شهر‌های استان نیز ابلاغ و خودرو‌های شخصی پلاک بومی هم فقط تا ساعت ۲۲ مجاز به تردد هستند.

محدود شدن فعالیت کلیه مشاغل صنفی به استثنای بند ۲ اطلاعیه تا ساعت ۱۴ هر روز و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴، محدود شدن فعالیت نانوایی‌ها، لبنیات، فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه‌های بزرگ مجاز تا ساعت ۲۰، از دیگر مصوبات اجرایی ستاد مقابله با کرونا در استان یزد است.

لازم به توضیح است فروشگاه‌های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ مجاز به عرضه مواد غذایی می‌باشند و بقیه بخش‌ها تعطیل است

۷. رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر می‌باشند.

٨. مراجعات عمومی، ملاقات‌های حضوری و جلسات اداری لغو و بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تاکید می‌گرد‌د.

٩. هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در آرامستان‌های استان ممنوع می‌باشد.
ارسال نظرات