فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج گفت: ما از هدر رفتن زحمات کادر درمان و اقشار بسیج که برای کنترل موج سوم کرونا تلاش زیادی کردند تا زنجیره انتقال قطع شود و این بیماری مهار شود، گله‌مند هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۵۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت:در پیشانی کار مبارزه و درمان بیماری ویروسی کووید ۱۹ کادر نظام پزشکی و درمان هستند و ما هم به عنوان سرباز در خدمت هستیم.

نتیجه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به هدر دادن زحمات کادر درمانی است

وی اظهار داشت: متاسفانه با آغاز عید نوروز و اعلام وضعیت زرد و آبی در بسیاری از استان ها و شهرها، مسافرت هایی انجام شد که می شد آن ها را کنترل کرد و جلوی آن ها گرفته شود که به هر دلیل گرفته نشد و موجب شد وارد موج چهارم شویم.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج گفت:  ما همچنان با اجرای عملیات حاح قاسم سلیمانی پای کار هستیم زیرا این عملیات نشان داد نسخه بسیار خوب و پیشرفته ای برای جلوگیری و کنترل بیماری است و امیدواریم که با این عملیات موج چهارم را هم مهار کنیم.

پاسدار زنجانی از مردم خواست تا مراعات حال کادر درمان و پزشکی را بکنند و افزود: زیرا سال گذشته یکسال پرمخاطره را پشت سر گذاشتند و خستگی و سنگینی کار بر دوش آن هاست و با افزایش همه گیری در موچ چهارم، نگران پر شدن تخت های بیمارستانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این نگرانی به خاطر سلامت و جان مردم است و خواهش می کنیم مردم مراعات بیشتری کنند.

وی ابراز تاسف کرد که استفاده از ماسک در سطح شهر خیلی کم شده و در مناطقی اصلا و به ندرت دیده می شود کسی از ماسک استفاده کند و خواهشمندیم مردم مراعات کنند و ما هم پای کار با کادر درمان هستیم تا موج چهارم را هم بگذارنیم.

فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج این موضوع را وظیفه ذاتی سپاه دانست و افزود: همچنین تبیین شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص یک رییس جمهور مطلوب و انقلابی فرمودند.

پاسدار زنجانی اظهار داشت: بنا به قوانین داخلی سپاه و دستور رده های موفق، سپاه به هیچ وجه از شخص گروه یا حزب خاصی حمایت نخواهد کرد و کسی هیچ اسمی و لیستی و فردی را از لسان سپاه نخواهد شنید.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه در انتخابات روشنگری و تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای برای بالا بردن ظرفیت و جایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها