خبرهای داغ:

آغاز نصب تمثال شهدای در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از آغازتعویض و نصب تمثال مبارک و نورانی شهدای والامقام هندیجان در ورودی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: از عمده برنامه هایی که پیگیر آن هستیم نصب کامل تمثال شهدا شهرستان هندیجان که با همکاری شهرداری ، بنیاد شهید و ناحیه سپاه و هیات رزمندگان ودیگر عوامل بصورت هماهنگ شده تعویض و نصب این تصاویر شهدا در ورودی شهرستان آغاز شده است.

 وی افزود : تمثال شهدا که قبلا در ورود و خروج و میادین در شهرستان هندیجان نصب شده بودند به علت نا پایداری وضعیت آب و هوایی و گرمای بالا ،نیاز به تعویض بود که الحمدلله این کار پسندیده با همت جهادی آغاز شده است.

وی بابیان تکریم خانواده های معظم شهدای هندیجان گفت: شهرستان هندیجان با ۱۳۶شهید والامقام دوران دفاع مقدس برگی زرین برافتخارات خود افزوده است و مردم شریف و نجیب هندیجان همواره در برنامه های انقلاب حضوری چشم گیر دارند و تکریم خانواده های معظم شهدای شهرستان کاری بسیار ارزشمند است.

 

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ماهر چه داریم از وجود مقدس شهدا هست شهدا راه سعادت را برای ما ها مشخص نمودند و نصب تصاویر شهدا در شهرستان موجب خیر و برکت است و با فرهنگ سازی مناسب سعی در ترویج ایثار داشته باشیم و نسل های کنونی و آینده نیازمند معرفی شهدا هستند.

 

وی با اشاره به حضور خوب خانواده های معظم شهدای هندیجان بیان کرد : در مراسمات و برنامه های متنوع خانواده های معظم شهدای هندیجان حضور پررنگ و فعال دارند که این حضور ها موجب دلگرمی مردم و مخصوصا نو جوانان و جوانان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها