مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار و گره‌گشایی و تسهیل امور آنان برای صیانت از نیروی کار می‌تواند شعار سال ۱۴۰۰ را محقق کند.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۲۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
 مهرداد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان افزود: شعار هر سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سندی راهبردی برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران ترسیم می‌شود، در واقع پیشران مسائل عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که نتیجه آن در پایان هر سال ایرانی توانمندتر و عزت مندتر از گذشته است.

وی اظهار داشت: تولید که وجود داشته باشد اشتغال به وجود می‌آید و توجه کافی به تولید موجب بهبود رفاه اجتماعی در ابعاد گوناگون آن خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: قطعا پشتیبانی از تولید و رفع موانع و مشکلات در این راه، مهمترین اولویت کاری مسؤولان در سال ۱۴۰۰ است.

جهاندیده گفت: تسهیل‌گری در امر ایجاد بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی، مانع زدایی از روند تولید و کارآفرینی و سهولت در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر کار و تولید و توجه جدی به رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان و کارآفرینان و سرمایه گذاران همواره مورد تاکید مجموعه دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی از رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار و گره‌گشایی و تسهیل امور آنان برای صیانت از نیروی کار، حفظ فرصت‌های شغلی و توسعه اشتغال نیروی کار جدید خبر داد و افزود: در سال ۱۳۹۹، ۲۶ بنگاه اقتصادی مشکل دار در سطح استان با استفاده از ظرفیت کارگروه تخصصی اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد حمایت قرار گرفتند و این روند با توان و جدیت بیشتری در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات