فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با چند تن از دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان به همراه مسئولان ناحیه با چند نفر از دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دیدار کردند.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع ضمن اشاره به اینکه عزت، اقتدار و آرامش فعلی مملکت را مرهون ایثار، گذشت و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان است، اظهار کرد: باید قدردان این عزیزان باشیم چرا که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی یافتیم.

وی  با بیان اینکه سپاه به حرمت خون شهدا دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای در بین مردم است، خاطرنشان کرد:‌ باید فرماندهان نسل حاضر و فرماندهان دوران دفاع مقدس ارتباط تنگاتنگی باهم داشته باشند و نباید در این مورد محدودیتی ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با تأکید براینکه باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم، یادآور شد:‌ امروزه تجربیات فرماندهان عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش موثری داشته باشد همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس در کوران مشکلات اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی  با تدابیر امام راحل و مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مقاومت مردم، توانستند بر مشکلات فائق آمده و پیروز میدان باشند.

گفتنی است در این دیدار از زحمات خالصانه رزمندگانی که دوران جوانی خویش را وقف خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها