خبرهای داغ:

برپایی پویش طرح لبخند کودکانه در سرخه

پویش طرح لبخند کودکانه به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۴۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن نوروز 1400 طرح لبخند کودکانه به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) و خیرین جهادگر با بسته بندی و توزیع بسته های نوروزی ویژه فرزندان خانواده های پرجمعیت وکم بضاعت در راستای طرح آینده پرامید برگزار شد.

در حاشیه این برنامه طاهره فیض در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) فراهم و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با یادآوری اینکه یکی از مشکلات انتشار ویروس کرونا، لطمه به معیشت خانواده‌های کم‌درآمد بوده که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مورد توجه قرار گرفت؛ تصریح کرد: معظم‌له در بیاناتشان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید فرمودند و باید همه باهم در راستای تحقق این فرامین به‌خوبی گام برداریم.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) گفت: در ایام سال جدید با هدف شاد کردن دل کودکان 10 بسته معیشتی ویژه کودکان خانواده های نیازمند شامل پفیلا، شیرین گندمک، عروسک، شکلات و ترشک بسته بندی و بین آن ها توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها