خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای لاله های روشن در روستای مومن آباد

یادواره شهدای لاله های روشن در روستای مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۵۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.

شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ یادواره شهدای لاله های روشن به همت شورا، دهیاری، مجتمع آموزشی بصیرت، اداره آموزش و پرورش شهرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن ورزشی روستا مومن آباد برگزار شد.

این برنامه با خیر مقدم توسط مریم آشور رییس اداره آموزش و پرورش، مداحی، اجرای گروه سرود رضوان و سخنرانی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه همراه بود.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می رساند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما در عرصه های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه اینها مدیون خون شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا، آشنا کردن نسل جدید انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است.

ادهم در ادامه اضافه کرد: امروز اعتبار اسلام به محوریت ایران اسلامی به دلیل هشت سال دفاع مقدس است و سردار سلیمانی ها که در صف مقدم در برابر دشمن در آن سوی مرزها می جنگند، از جنس همین شهدای دوران دفاع مقدس هستند. 

گفتنی است در این برنامه از خانواده شهید مجید مومن آبادی تقدیر و در پایان قبور مطهر شهدای گمنام این روستا گلباران و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار