اطلاع رسانی کرونایی ۳۱ ایستگاه به مردم در کرج

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تیم های آتش نشانی کرج خطر ویروس جهش یافته کرونا و راه های مهار وضعیت کنونی را اطلاع رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۱۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس وحیدی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تیم های آتش نشانی با خودروهای ویژه از ۳۱ ایستگاه این کلانشهر در سطح معابر اصلی و محلات به اطلاع رسانی در خصوص راه های مهار کرونا می پردازند.

اطلاع رسانی کرونایی ۳۱ ایستگاه به مردم در کرج

وی ادامه داد: این تیم ها برای اطلاع در تمام مناطق کلانشهر کرج حضور یافته و مردم  را به رعایت پروتکل های بهداشتی و در خانه ماندن توصیه و ترغیب می کنند.

وحیدی با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در کشور و البرز با شدت بیشتری نسبت به موج های قبلی به صدا درآمده است،گفت: در این شرایط حساس از ظرفیت تیم های آتش نشانی برای اطلاع رسانی به مردم استفاده شده است.

وی افزود: این تیم ها بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونا استان البرز فعال شده و به گروه های یک و ۲ شغلی  برای رعایت پروتکل ها هشدار می دهند. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: تیم های این سازمان در موج های قبلی  کرونا نیز خدمات شبانه روزی به مردم ارائه کردند ضمن آنکه در موج نخست کرونا ضدعفونی معابر و مکان های عمومی توسط خودروها و تیم های این سازمان انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون نیز سازمان آتش نشانی کرج در کنار وظیفه ذاتی خود، آماده خدمات رسانی در زمینه مهار کرونا است.

 

 

انتهای پیام/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها