دوره تخصصی شبهه‌پژوهی حکومت دینی توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۵۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج،دوره تخصصی شبهه‌پژوهی حکومت دینی توسط مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه به دو زبان فارسی و عربی برگزار می‌‌شود.

این دوره تحت عنوان مدرسه بهاری شبهه‌پژوهی حکومت دینی (پاسخی به شائبه استبداد) به صورت مجازی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

این دوره ویژه اساتید سطوح عالی و سطح ۴ و اساتید دانشگاه که با تدریس اساتید برجسته حوزه شامل آیت‌الله شب زنده‌دار، با موضوع نسبت سنجی جمهوری اسلامی و نظام استبدادی، حجت‌الاسلام خسروپناه با موضوع امکان یا امتناع استبداد در حکومت دینی، حجت‌الاسلام لک‌زایی با موضوع بررسی مواجهه علما با حکام مستبد و سلاطین جور، حجت‌الاسلام ایزدهی با موضوع رابطه ولایی مردم و حاکم اسلامی، حجت‌الاسلام ابوطالبی با موضوع ولایت مطلقه نه حکومت مطلقه، حجت‌الاسلام امیدی با موضوع جایگاه پرسشگری و انتقاد در حکومت دینی و پاسخگویی حاکم برگزار می‌شود.

دکتر مجتبی زاده دبیر علمی این دوره است و علاقه‌مندان تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام مهلت دارند. همچنین داوطلبان از طریق (پیام‌رسان ایتا) به نشانی @Admin_spasok می‌توانند نام‌نویسی کنند.

 

این برنامه به صورت زنده از نشانی http://www.pasokh.tv پخش می‌شود.

 
 
ارسال نظرات