فعالیت ۳۰۰۰ آشپزخانه برای توزیع افطاری در میان نیازمندان

رئیس ستاد اطعام مهدوی درباره پویش ایران همدل، گفت: در سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیش از ۳۰۰۰ آشپزخانه فعال می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۵۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای مجید باجلان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ حدود ۱۱۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد، گفت: این کمک‌ها شامل چهار میلیون بسته معیشتی و ۲۷ میلیون غذای گرم در ماه مبارک رمضان با عنوان اطعام مهدوی و در ماه محرم و صفر با عنوان اطعام و احسان حسینی میان نیازمندان (نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد نبودند) توزیع شد.
وی افزود: امسال نیز باتوجه به اینکه ماه رمضان، ماه اطعام و رسیدگی به نیازمندان است و باتوجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در سال قبل و ادامه‌دار بودن این کمک‌های مردمی و کمک‌های مومنانه؛ پویش ایران همدل سه را نیز با کمک و رهنمود‌های دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب توزیع غذا‌های گرم و بسته‌های معیشتی و افطاری ساده اجرا می‌کنیم.
وی گفت: پارسال حدود ۱۲ میلیون غذای گرم توزیع شد و امسال در سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده بیش از ۳۰۰۰ آشپزخانه فعال خواهد بود.
رئیس ستاد اطعام مهدوی افزود: پویش ایران همدل با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پژوهشی و فرهنگی اسلامی khamenei.ir انجام می‌شود و از تمامی نهاد‌هایی مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی، بسیج مستضعفین، ارتش و سپاه پاسداران و... که سال گذشته در کنار ما بودند در خواست داریم که در این پویش هم به ما کمک کنند.
باجلان همچنین گفت: خیران می‌توانند کمک‌های خود به اقشار نیازمند را با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ به طور متمرکز واریز کنند. همچنین پایگاه و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

ارسال نظرات