محمودی فر گفت:هنرمندان، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام که عزیزترین سرمایه‌ی مردم است به‌کار گیرند
کد خبر: ۹۳۳۳۰۶۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه حسین محمودی فر مسئول بسیج هنرمندان و رئیس اداره ارشاد ساوه به مناسبت هفته هنر انقلابی در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت:هنرمندان، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب و اسلام که عزیزترین سرمایه‌ی مردم است به‌کار گیرند و این عطیه‌ی الهی را صرف تعالی افکار مردم کنند و هنر را از آمیزش با مظاهر زیانبار فرهنگ بیگانه رها سازند.

وی گفت:هنرمندان انقلابی،هنر را با حفظ تعالی آن به میان مردم برند و در ذهن و دل آنان وارد کنند و از شکل کالای تجملی و مخصوص گروهی خاص خارج سازند.

محمودی فر اظهار داشت: هنری که جهت اسلامی داشته باشد و در راستای معرفی اسلام و نبوت و معرفی ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باشد مقدس بوده و باید مدافع این هنر باشیم.

وی افزود: یکی از راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و فرهنگ غرب، نشان دادن حقایق اسلام و بهره گیری از قرآن کریم ، روایات مستند و تاریخ اسلام است.

مسئول بسیج هنرمدان ساوه گفت: بسیج هنرمندان باید تلاش کند روحیه و تفکرات بسیجی بر فضای هنری کشور غالب شود تا از این طریق بتواند اسلام ناب محمدی را ترویج کند.

محمودی فر به تشریح برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت:با توجه به شرایط بحرانی کرونابرنامه هایی مثل برگزاری مسابقه فرهنگی آوینی های امروز با محوریت کادر درمان- بسیج و نیروهای مردمی در مبارزه با کرونا به صورت مجازی،دیدار تعدادی از هنرمندان با امام جمعه محترم،دیدار تعدادی از هنرمندان و فعالان فضای مجازی با فرماندهی محترم سپاه،افتتاح کارگاه آموزشی ساخت موشن گرافی و کلیپ،تولید محتوا درخصوص هنرانقلاب اسلامی و بازنشردرفضای مجازی برگزار می گردد.
ارسال نظرات