مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه مراسم های ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار وبهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال است، گفت:اولویت دراجرای همه این برنامه‌هارعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۴۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق با اشاره به برنامه‌های این نهاد ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تا امروز برنامه‌های اجرایی از سوی هیئت‌های مذهبی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده که جای قدردانی دارد.

اولویت در اجرای برنامه‌های ماه رمضان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

وی با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان و اجرای برنامه‌های این ایام، افزود: مراسم و برنامه‌های ماه مبارک رمضان از جایگاه خاصی برخوردار است و بهترین زمان برای رسیدن به درجات والای کمال و تقواست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر اینکه اولویت در اجرای همه این برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، اظهار کرد: در طول برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان مسجدمحوری مهم‌ترین شاخصه این ماه در نظر گرفته شود.

ولائی‌برحق با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی الهی برای تمرین خودسازی است، اضافه کرد: سعی کنیم تا ابعاد انسانی را در این ایام در خود پرورش داده و تقویت کنیم.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه این ماه، ماه بهار قرآن است باید بیشتر قرآن تلاوت کنیم بر همین مبنا مؤمنین حداقل یک بار قرآن را ختم و از ترجمه قرآن بیشتر استفاده می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: خواندن دعاهای وارده در شب‌های ماه رمضان نظیر دعای افتتاح و نمازهای مستحبی در کنار انفاق و صدقات سفارش شده است، زیرا لطف الهی در کنار این کمک‌ها و صدقات بیشتر متوجه انسان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است که در آن بندگان مهمان خدا هستند، اظهار کرد: بر اساس روایت نقل شده از پیامبر(ص) خواندن یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن را دارد، دعاها در این ماه به اجابت می‌رسد و نفس‌های انسان ثواب تسبیح خداوند را دارد و در واقع همه اعمال و عبادات از ثواب مضاعفی برخوردار هستند.

وی در پایان از ادارات و نهاد‌های فرهنگی خواست تا در اجرای برنامه‌های این ایام همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به آن حساس باشند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات