معاون فرماندارتربت جام با اشاره به بازدید سرزده درپخت شیفت صبح نانوایی‌های سطح شهر گفت: کارگروه آرد و نان با هدف بررسی از عملکرد نانوایی‌ها و حمایت از مصرف کنندگان از ۳۵ واحد خبازی سطح شهری سرزده بازرسی شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۸۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
حسن کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۷ نانوایی متخلف شناسایی که با تشکیل پرونده به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: هیچ گونه تغییری در سهمیه پخت آرد ماهانه نانوایی‌ها صورت نگرفته است ونانوا مکلف است در ساعت مقرر نان تولید و به مشتری تحویل دهد.

کاظمی در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کسر آرد و تعطیلی نانوایی‌ها در نانوایی‌ها تاکید کرد:هیچ گونه کسری آرد در تربت جام نداشتیم ضمن اینکه در یک ماهه گذشته به میزان ۳۰ تن آردبه سهمیه شهرستان افزایش یافت.

وی اظهار داشت: تولید نان با کیفیت از وظایف نانواست و مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، ضمن اینکه ‏نانوایی‌ها اجازه فروش، جابه جایی آرد، تغییر الگوی پخت، کم فروشی وتعطیلی خود سرانه ندارند

کاظمی با اشاره به شیفت بندی نانوایان درماه مبارک رمضان ابراز داشت: برای رفاه حال عزیزانی که توانایی گرفتن روزه را ندارند تعدادی نانوایی شیفت بندی می‌شود تا مردم مشکلی برای تهیه نان نداشته باشندو متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها