خبرهای داغ:
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خواهیم ساخت.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۵۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

ساخت بیمارستان۱۰۰ تختخوابی در گلستان توسط سپاه/با«طرح شهید سلیمانی» موج چهارم کرونا را کنترل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سردار احمد عبداللهی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان،  اظهارکرد: رسالت سپاه این است هر جا خللی و مشکلی در زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان شود و به مردم خدمت کند.

وی افزود: بیمارستان های سپاه در موج های مختلف کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان آمد و بالاترین درصد بستری کرونا در بیمارستان های سپاه اتفاق افتاد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: با گسترش کرونا یکی از اقدامات مقابله بر مبنای محله محوری و منزل به منزل بود.

عبداللهی بیان کرد: غربالگری صورت گرفته در فاز اول طرح شهید سلیمانی به برکت نام مبارک این شهید اجرا شد تا منجر به کاهش چشمگیر فوتی ها و مبتلایان بشود.

وی با اشاره به پیک چهارم کرونا ادامه داد: برخی سهل انگاری های در ایام عید، مسافرت ها و رفت و آمدها سبب اوج گیری موج چهارم کرونا شد که تلاش می کنیم با طرح شهید سلیمانی آن را کنترل کنیم.

عبداللهی اذعان کرد: گلستان یکی از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی بود.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خاتمه گفت: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بسازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها