به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ایساکو، از ابتدای امسال، حدود ۷۹ درصد از درخواستهای امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو به صورت بالینی و راهاندازی در محل به انجام رسیده و تنها ۲۱ درصد از درخواستهای امدادی، در نهایت به نمایندگیهای مجاز حمل شده است و این آمار نشان میدهد، خدمات غیرحضوری به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در این حوزه است.
مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو، در کنار اعزام امدادگر به محل مورد نظر مشتریان، با ارایه مشاوره فنی تلفنی، سهم به سزایی در رفع مشکلات هموطنان بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو ضمن تشکر از حافظان سلامت از مشتریان خواست از تردد غیر ضروری در شهر پرهیز کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امداد خودرو ایران به آدرس www.096440.com قابل ثبت و ارایه است.