خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد:

هنرمندان انقلابی از هنر خود در انتقال مفاهیم بلند انقلاب اسلامی استفاده کنند

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: هنرمندان انقلابی باید از استعداد و هنر خود در راه انتقال مفاهیم عظیم و بلند انقلاب اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۹۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

هنرمندان انقلابی از هنر خود در انتقال مفاهیم بلند انقلاب اسلامی استفاده کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیدعلی الیاسی در مراسم تجلیل از هنرمندان شهرستان اسدآباد که در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان انقلابی باید از استعداد و هنر خود در راه انتقال مفاهیم عظیم و بلند انقلاب اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در گذشته حمله دشمن به جغرافیای سرزمینی بوده اما در حال حاضر حمله دشمنان قسم خورده انقلاب به جغرافیای اعتقادی و اندیشه مردم و جوانان ما است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: نقش هنرمندان در معرفی شهدای عزیز ما بسیار بی‌بدیل بوده و هنرمندان گرامی دیار سید جمال برای معرفی شهدای شاخص که به نام شهیدان «جمور» است، همت بگمارند.

وی ضمن تقدیر از نقش سازنده هنرمندان در برنامه‌های سال ۹۹ بیان داشت: هنرمندان انقلابی اسدآباد همیشه در عرصه‌های گوناگون انقلاب خوش درخشیدند.

الیاسی تصریح کرد: هنرمندان این شهرستان در سال ۹۹ نیز در عرصه‌های گوناگون به خصوص در حوزه کتاب دفاع مقدس نقش بسزایی در معرفی شهدای عزیز به خصوص شهید «محمد رسول رضایی»، شهید شاخص کشوری دانش‌آموزی ایفا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار