زنجان-امام جماعت مسجد داود قلی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۰۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام علی اصغر ولایتی؛ مسئول قرارگاه خانواده زنجان با آیت الله قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کرد.

در این دیدار مسئول قرارگاه خانواده زنجان گزارشی از فعالیت‌های جوانان زنجانی در عرصه‌های جهاد فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد و گفت: جوانان زنجانی به عشق رهبری و برای اعتلای ارزش‌های اسلام و انقلاب و برای خدمت به مردم شبانه روز مجاهدت می‌کنند.

وی جوانان زنجانی را وارثان غواصان دریادلی نامید که امروز در جامعه به مردم خدمت می‌کنند و بدون منت برای لبیک گویی به امر، ولی سر از پا نمی‌شناسند.

حجت الاسلام ولایتی در ادامه ضمن تاکید بر مردمی بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های مسجد داود قلی تصریح کرد:خدمت به مردم با پیروی از، ولی فقیه و در مسیر انقلاب با تاسی به سیره عملی شهدا برای جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به معرفی قرارگاه خانواده زنجان پرداخت و گفت: این قرارگاه با محوریت مسجد و مردم فعالیت کرده و سعی دارد در زمینه‌های تربیتی، فرهنگی اجتماعی، علمی، جهادی سازندگی، سلامت و هنر انقلاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت نماید.

امام جماعت مسجد داود قلی ادامه داد: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، کمک به ازدواج‌های آسان، تقدیم جهیزیه، مشاوره‌های مختلف با رویکرد دین، حلقات صالحین و مصلحین، تربیت هنرمندان جوان با تولید فیلم‌های کوتاه اجتماعی و ارزشی، اجرای سرود‌های موضوعی، اجرای تئاتر‌های دفاع مقدس و شرایط روز جامعه، اجرای سرود‌های میدانی و خیابانی، کمک و ساخت منازل نیازمندان با گروه جهادی، ایجاد کارگاه‌های کوچک اشتغال، ایجاد شغل برای جوانان، اجرای طرح‌های سرو‌های صبور کمک مادی و معنوی به بی وارثین، طرح همسفره ترویج کمک همسایه‌ها به همدیگر، طرح همکلاسی مهربان ترویج کمک دانش آموزان به هم شاگردان خود، طرح نان مهربانی ترویج تنور‌های صلواتی و طرح‌های زیبای دیگر از خدمات مسجد داود قلی می‌باشد.

حجت الاسلام ولایتی به رویکرد جهادی فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: جوانان بسیجی با روحیه جهادی و با انگیزه خدمت به مردم با سلیقه‌های مختلف در این قرارگاه فعالیت میکنند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ضمن قدردانی از حمایت‌های بسیج، خواستار حمایت و همراهی همه نهاد‌های انقلابی و فرهنگی از این مجموعه مردمی شدند.

در این دیدار آیت الله محمد قمی نیز ضمن تقدیر از مجاهدت و فعالیت‌های فرهنگی جوانان زنجانی، خواستار ادامه فعالیت‌های جهادی و تربیتی با روحیه و انگیزه بالا شد که قطعا اجر معنوی و لطف و محبت خدا را به دنبال دارد.
ارسال نظرات