مسجد داود قلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

مسجد داود قلی زنجان در اقدامی مبتکرانه و همراهی با دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس منحوس کرونا ، برنامه اجتماع مردمی را تعطیل و برنامه مجازی را با محتوای مفید و مناسب اجرا می کند.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۱۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
امام جماعت مسجد داود قلی زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار کرد: مجموعه ما سعی دارد بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی مراعات و معیار قرار دادن برنامه‌ها و اطلاع رسانی‌های ستاد مبارزه با کرونا، تمام پروتکل‌های این ستاد را اعمال کند.
مسجد داود قلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در ادامه افزود: البته مسجد داود قلی قرارگاه جامع خانواده زنجان صرفا برای اجتماع مستمعین و مخاطبین برنامه‌ای ندارد، اما این مجموعه فعال برای خدمات اجتماعی و کمک به مردم و جامعه همواره فعال و در میدان فعالیت می‌کند و احسان و کمک مومنانه و کمک‌های درمانی به نیازمندان جامعه بر اساس وظیفه انسانی و اسلامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد داود قلی، مسجدی برای مردم است که در هر موقعیتی با محوریت عموم مردم و جوانان وارد می‌شود، افزود: این مسجد نقش خود در عرصه محرومیت زدایی، تربیت، فرهنگی، هنر، مشاوره، کرسی آزاد اندیشی، حمایت از ازدواج‌های اسلامی آسان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال جوانان و... ایفا می‌کند.

حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داود قلی با ایجاد قرارگاه جامعه خانواده در کوچه و خانه‌های مردم حاضر می‌شود و امروز هم در ایام کرونا سعی می‌شود مسجد داود قلی زنجان بر اساس شرایط کرونا خدمات را ارائه کند.
ارسال نظرات