مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد
بهار-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: اقتدار اقتصادی راهی برای امید آفرینی در نسل جوان و نشاط عمومی است.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۱۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

اقتدار اقتصادی راهی برای امیدآفرینی در نسل جوان و نشاط عمومیحجت‌الاسلام ولی الله دارابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با تأکید بر تحقق آن اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی به ویژه حمایت از تولید داخلی، این شعارها به طور قطع راهبردهای عملیاتی برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در این راستا دستورالعمل‌های مناسبی با عنوان سند اقتصاد مقاومتی طراحی و ابلاغ شده است که باید اجرایی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: به طور قطع ثمره حمایت از تولید داخلی و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را می‌توان در اقتدار و قدرت اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی در نسل جوان و نشاط عمومی در سطح جامعه دید.

وی با بیان اینکه اقتدار اقتصادی راهی برای امید آفرینی در نسل جوان و نشاط عمومی است، عنوان کرد: بهترین راه برون رفت از مشکلات پیش رو و تحریم‌های ظالمانه غرب حمایت از تولید و پشتیبانی از آن و رفع موانع موجود توسط ملت و دولت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات