خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

پشتیبانی از تولید و رفع موانع باید به عزم و اراده ملی تبدیل شود/تحقق شعار سال عاملی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: پشتیبانی از بخش تولید و رفع موانع باید به یک عزم و اراده ملی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۹۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

پشتیبانی از تولید و رفع موانع باید به عزم و اراده ملی تبدیل شود/تحقق شعار سال عاملی برای بی‌اثر کردن تحریم‌هاحجت‌الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت این موضوع پرداخت و اظهار کرد: طی چند سال گذشته مشکل اصلی کشور، مشکل اقتصادی است که باید در دوران انقلاب خوداتکایی اتفاق می‌افتاد که متاسفانه صورت نگرفته بنابراین اولویت اصلی از نظر رهبری  برای کشور اقتصاد است.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌های اخیر با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، «حمایت از کالای ایرانی»، «رونق تولید» و «جهش تولید»  از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: یک دهه از نامگذاری شعارهای سال با موضوعیت اقتصاد و مسائل اقتصادی کشور می‌گذرد و امسال برای چندین بار است که رهبری بر مساله تولید تاکید می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه نامگذاری شعار سال با موضوعیت اقتصاد تکلیف و مسئولیت ویژه برای مسئولین ایجاد می‌کند، گفت: اولویت برنامه‌ریزی، اجرایی و سیاست‌گذاری مسئولین باید بر اساس مبانی اقتصادی باشد.

وی با اشاره به اینکه از نظر رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی افزیش تولید است، بیان کرد: تکرار واژه تولید در شعار سال گذشته با عنوان «جهش تولید» نشانگر این بود که اهداف در نظر گرفته شده برای سال 98 با عنوان «رونق تولید» محقق نشده و و نیازمند «جهش» بود که در سال 99 در کنار مولفه تولید قرار گرفت.

علیی ابراز داشت: امسال هم با توجه به اینکه «جهش تولید» در سال 99 به دلیل وجود موانع و پشتیبانی و حمایت نکردن از تولید به صورت کامل تحقق نیافت و دستورالعمل‌های دست و پاگیری برای تولید بود بنابراین حضرت آقا امسال را با محوریت تولید که موانع نیز برطرف و از تولید پشتیبانی و حمایت شود، نامگذاری کرد تا شاهد افزایش تولید باشیم و بتوانیم چرخه اقتصاد را در داخل کشور به جریان بیاندازیم.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از بخش تولید و رفع موانع باید به یک عزم و اراده ملی تبدیل شود، تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب از تولید پشتیبانی و موانع تولید و کسب و کار را رفع کنند و برای تحقق هدف قوانینی را وضع کنند و مردم نیز با خرید کالای ایرانی از تولید حمایت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه با سه مقوله جهش تولید، حمایت از تولید و رفع موانع تولید چرخه اقتصادی کشور به حرکت خواهد افتاد، بیان کرد: اگر جهش تولید و شعار سال تحقق یابد و چرخه اقتصادی در کشور راه بیافتد، مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شده و چنانچه دشمنان بخواهند در این مورد برنامه داشته و به اقتصاد ما ضربه بزنند به طور قطع اقدامات آنان بی‌اثر خواهد شد.

وی تحقق شعار سال را عاملی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها دانست و یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در راستای بی‌اثر کردم تحریم‌ها حرکت کنیم نه اینکه به سمت رفع تحریم‌ها برویم چرا که رفع تحریم‌ها دست ما نیست و دشمن هم هیچ‌گاه این کار را نخواهد کرد و افرادی که به رفع تحریم‌ها توسط دشمن امیدوار هستند، در جهل و نادانی به سر می‌برند؛ دشمن هیچگاه رحم نمی‌کند و به نفع دشمن خود اقدامی انجام نمی‌دهد.

علیی خاطرنشان کرد: آقایان و مسئولینی که طی هشت سال کشور را معطل گذاشتند و به رفع تحریم‌ها توسط دشمن امیدوار و طرفدار مذاکره بودند، در نهایت کار به جایی نرسید و تحریم‌ها همچنان باقی است بنابراین اولین راه صحیح برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها این است که چرخه تولید به جریان بیافتد و حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از تولید انجام و موانعی که در سر راه تولید قرار گرفته باید رفع شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات