محدودیت‌های کرونایی ۱۰ روزه از روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در بخش مرکزی ری آغاز شده است و بدین ترتیب فقط مشاغل گروه یک می‌توانند فعالیت داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۱۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی ری، محدودیت‌های کرونایی ۱۰ روزه درروستاهای بخش مرکزی ری به دنبال آغاز موج چهارم کرونا از روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است و بر این اساس مشاغل گروه دو، سه و چهار فعالیت خود را تعطیل نموده اند.

آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری در این خصوص اظهار داشت: با همکاری اصناف شهرستان ری 9  تیم نظارت در روستاهای بخش مرکزی ری تشکیل شده و فعالیت صنوف در طول روز رصد می شود.

وی افزود: همه ی مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ به مدت 10 روز محدود ‌شدند و صرفاً مشاغل سطح یک فعال می باشند.

شب کوکا گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی کلیه مراسم فرهنگی و مذهبی به مدت 10 روز در روستاهای بخش مرکزی ری محدودیت برگزاری دارند.

بخشدار مرکزی ری با بیان اینکه تذکر و هشدار لازم به مشاغل گروه 1 جهت رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی داده می شود اضافه کرد: در روستای عمادآور مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴  وجود ندارد اما در روستاهای غنی آباد-امین آباد-امام زاده ابوالحسن-اسلام آبادسیمان تهران-اسلام آبادنظامی- نسوز و هفت دستگاه-تقی آباد و همچنین شهرک سیزده آبان نظارت کامل توسط گشت های نظارت دهیاری ها به طور مستمرانجام می شود.

ارسال نظرات