شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود، با تأکید بر اینکه اینکه این ستاد هیچ اولویتی جز حفظ سلامتی مردم ندارد، گفت: با افرادی که سلامت مردم را با بی توجهی به خطر می‌اندازند به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۱۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود در محل سالن ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه همه امکانات و تجهیزات شهرستان برای کنترل بیماری کووید ۱۹ به خدمت گرفته شده است، افزود: گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ شهرستان به استثنای واحد‌های صنفی تامین‌کننده مایحتاج عمومی مردم وهمچنین همه تفرجگاه‌های زیر نظر شهرداری و میراث فرهنگی، هتل ها، مهمانسرا‌های ادارات و بومگردی‌ها تا تغییر وضعیت قرمز تعطیل خواهد بود.
وی همچنین از مسئولیت پذیری مردم شاهرود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد و گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه مسئولیت پذیری مردم آن است و خوشبختانه مردم با فرهنگ شاهرود از این مهم برخوردارند و علاوه بر اینکه خودشان رعایت می‌کنند از مسوولان هم مطالبه دارند و موارد خلاف قانون را متذکر می‌شوند.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی موظف به نظارت بر حسن اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا هستند، تصریح کرد: بسیج اصناف و اماکن عمومی نیروی انتظامی، واحد سد معبر شهرداری‌ها و در صورت لزوم سپاه ناحیه شاهرود در این امر همکاری و مساعدت خواهند داشت.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی به منظور فعالیت واحد‌های صنفی ضروری، افزود: نانوایی‌ها، سوپرمارکت ها، مراکز عرضه کننده محصولات پروتئینی و مرکبات، قصابی ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی با اجرای کامل پروتکل بهداشتی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا مجاز به فعالیت می‌باشند که در صورت مشاهده تخلف برابر قوانین با آن‌ها برخورد خواهد شد.
جلالی با تاکید بر تعطیلی تمام مراکز غیر ضرور اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت فعالیت شبانه‌روزی داروخانه‌ها و فعالیت تا پایان شب مراکز تامین نیاز‌های اساسی مردم با برنامه‌ریزی اداره صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شود.
برخورد شدید با افرادی که نسبت به سلامت مردم بی توجه باشند/همراهی بسیج در مقابله با کرونا
ارسال نظرات
پر بیننده ها