در راستای طرح شهید سلیمانی ۶۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده‌های کم بضاعت در بجستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۹۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در راستای ادامه کمک‌های مومنانه و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، چهارمین سری کمک‌های مومنانه با همت هیئت امنای مساجد حسینی و صاحب الزمان شهرستان بجستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و همیاری خانواده‌های مرحوم حاج احمد آردی و حاج غلامحسین مزاریان در قالب ۶۰ بسته معیشتی به یاد مرحومان حاج احمد آردی و حاجی لیلی دوری تهیه و  بین نیازمندان توزیع شد.

این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن، قند، چای و ماسک است و ارزش ریالی هربسته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده که در مجموع ۱۳۲ میلیون ریال هزینه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی امام جمعه شهرستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از مجریان این طرح حدیثی را در این خصوص عنوان کرد: قَالَ سَمِعْتُ أَبَا اَلْحَسَنِ عَلَیْهِ اَلسَّلاَمُ یَقُولُ: إِنَّ لِلَّهِ عِبَاداً فِی اَلْأَرْضِ یَسْعَوْنَ فِی حَوَائِجِ اَلنَّاسِ هُمُ اَلْآمِنُونَ یَوْمَ اَلْقِیَامَةِ وَ مَنْ أَدْخَلَ عَلَى مُؤْمِنٍ سُرُوراً فَرَّحَ اَللَّهُ قَلْبَهُ یَوْمَ القیامه... حضرت رضا علیه السلام فرمودند: همانا از براى خدا در زمین بندگانى است که براى حوائج مردم کوشش می‌کنند، این‌ها روز قیامت در امانند، و هر که به مؤمنى شادى رساند، خدا روز قیامت دلش را شاد سازد.

سرهنگ پاسدار رفعتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: سپاه مثل قبل همه تلاش خود را خواهد کرد تا موج چهارم کرونا را با کمترین آسیب پشت سر بگذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها