رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:
رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در طرح های پیشگیری از کرونا ۴۵۶ هزار و ۵۵۴ بازدید نظارتی بهداشتی و کرونایی در سال گذشته انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۴۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مقصود جعفری نیا روز گفت: در این مدت ۱۳ هزار و ۷۴۷ واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی  که ۱۰ هزار و ۹۰۵ واحد آنها پلمب شدند. 

تخلف کرونایی ۱۰ هزار واحد صنفی استان را در یک سال پلمب کرد

وی ادامه داد: ۱۱۰ هزار و ۱۳۲ مورد بازدید طی این مدت از مکان های عمومی و ۳۴۶ هزار و ۴۲۲ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان البرز انجام شد.

جعفری نیا اظهار داشت: همچنین ۳۶ هزار و ۱۷ مورد بازدید نظارتی از نانوایی ها، ۱۱هزار و ۶۱۲ مورد بازدید از فروشگاه های زنجیره ای، ۲ هزار مورد بازدید از جایگاه های عرضه سوخت، یک هزار و ۹۲۶ مورد بازدید از پادگان ها، مراکز بهزیستی و زندان ها، یک هزار و ۷۶۵ مورد بازدید از مراکز درمانی خصوصی و ۵۸۳ مورد بازدید از بیمارستان ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۱۵۵ مورد بازدید مشترک توسط دستگاه های نظارتی استان البرز با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی  در سطح استان انجام شده است.

جعفری نیا گفت: بازدیدهای بهداشتی برای پیشگیری از انتقال کرونا در سطح واحدهای صنفی، خدماتی و درمانی استان البرز به طور جدی ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها