معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز مطرح کرد:

آغاز به کار آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 86 آشپزخانه اطعام مهدوی جهت کمک به اطعام نیازمندان البرزی در ماه مبارک رمضان در البرز آغاز به کار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۵۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 14 آشپرخانه مرکزی و 72 آشپزخانه اقماری با عنوان اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری، ائمه جمعه و خیران در راستای پویش ایران همدل در البرز راه اندازی شدند و روزانه سه هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع می کنند.

آغاز به کار آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان

وی طرح اطعام مهدوی را یکی از فعالیت‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر این طرح پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین پیگیری خواهد شد. همچنین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، افطاری ساده، توزیع بسته‌های معیشتی و طرح مفتاح الجنه از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان است.

لشینی مطرح کرد: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیات های مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا و نیروهای مقاومت بسیج و ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر طرح اطعام مهدوی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد البرز محسوب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با رعایت تمامی موازین بهداشتی مشغول به کار هستند و به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع، غذای طبخ شده درب منزل مددجویان و نیازمندان مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان البرز ارسال خواهد شد.

وی ایران همدل را پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان برشمرد و گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها