مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توزیع ۵۰۰هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در قالب طرح «احسان رمضان» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از توزیع ۵۰۰هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در قالب طرح «احسان رمضان» خبر داد.


سعید سلیمانی گفت: در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان ۵۰۰هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا و اقشار کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.


وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در پنج مرحله از رزمایش همدلی و احسان، هفت میلیون بسته معیشتی و پروتئینی در میان نیازمندان توزیع شده است.


سلیمانی با بیان این که طرح‌های حمایتی بنیاد احسان با همکاری گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و فعالین اجتماعی صورت می‌گیرد گفت: پویش مردمی «نذر افطاری» هم با هدف تامین بسته‌های پروتئینی شامل گوشت قرمز و سفید اجرا می‌شود.


در این حرکت اجتماعی که با مشارکت‌های مردمی شکل خواهد گرفت، به هر میزان که مردم مشارکت کنند، معادل آن مبلغ هم ستاد اجرایی اختصاص خواهد داد و در ماه مبارک بسته‌های تهیه شده را توزیع خواهد کرد.


او ادامه داد: هموطنان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۸۴۰۳۰ از طریق تلفن‌های همراه خود، در این پویش مشارکت کنند.

ارسال نظرات