توسعه ارتباطات و برنامه های فرهنگی؛ مهم ترین اهداف روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در سال جاری

رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، اهداف اجرائی این اداره در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، گفت: مجموعه اهداف اجرائی این اداره در سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای پیشبرد اهداف این سازمان تدوین و اجرائی خواهد شد.

فرهند گفت: در راستای نیل به اثربخشی بیشتر ارتباطات رسانه ای؛ توسعه روش های ارتباطی روابط عمومی با بهره گیری از شبکه های نوین اجتماعی، افزایش ارتباط موثر و هدفمند با رسانه های گروهی به ویژه بومی، طراحی اپلیکیشن موبایلی روابط عمومی، افزایش جذابیت، به روزرسانی ماژول های پرتال منطقه و حضور در برنامه های علمی و آموزشی مرتبط با توانمندسازی روابط عمومی در عناوین اهداف اجرایی این اداره تدوین شده است.

او تولید محصولات مرتبط با گردشگری- فرهنگ شهروندی و برندسازی، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، حضور موثر در نقش اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران منطقه، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در سازمان، برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه معرفی دستاوردهای معاونت ها و خلق شخصیت های بومی ری جهت اقدامات محتوایی مرتبط با سرمایه اجتماعی را از دیگر اهداف این مجموعه در راستای افزایش بهره وری سازمانی برشمرد.

 

 رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران اظهار داشت: افزایش ارتباط با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میراث فرهنگی، سپاه ناحیه شهرری ، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و آموزش و پرورش، بهره گیری از ظرفیت خدمات اجرایی و مشاوره ای بخش خصوصی و سمن ها و افزایش مناسبات با دستگاه های اجرایی شهرری با هدف ارتقاء تعامل بین سازمانی از دیگر عناوین اهداف اجرائی اداره روابط عمومی در سال جاری است .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار