حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان و آغاز بهار قرآن را به مسلمانان جهان و مردم ولایتمدار استان زنجان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۸۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ متن پیام به این شرح است:
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

" شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی و الفرقان"

ماه رمضان ماهی است که در آن برای راهنمایی مردم و بیان راه روشن و هدایت و جدا ساختن حق از باطل، قرآن نازل شده است.

رمضان، ماه فرخنده تجدید پیمان با پروردگار نیکی هاست. ماهی که در آن با نزول قرآن کریم، پیوند بشریت با حقیقت ممکن شد، نزولی آسمانی و مبارک، که از لطف بیکرانش، نور هدایت به جهان تابید و چراغ پرفروغ حقیقت روشن گشت.

در این ماه که دل هایمان بیش از هر زمان دیگری با آیه‌های پر مهر هدایت انیس می‌شود، توفیق روزه داری ارمغان دیگریست که ثمراتی، چون تقویت اراده، رهایی از خواسته‌های کم ارزش دنیوی و انس با کلام وحی، تنها گوشه‌ای از برکات آن است. توفیقی که چنانچه به درستی درک شود زمینه تعالی انسان را تا درجات والای معرفت فراهم می‌کند.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان جهان، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم به مدد لطف خداوند منان، بتوانیم فضیلت راستین این ماه پر برکت را درک کنیم و از مواهب بی نهایتش بهره‌مند شویم؛ امید است که نیایش و مناجات‌های خالصانه مان مورد قبول پیشگاه حق، قرار گیرد.

ان شاالله در این ماه پر برکت که خداوند سفره‌ای مملو از رحمت و مغفرت پیش روی بندگان گسترده، به زودی شاهد رخت بر بستن سایه شوم بیماری کرونا از اقصی نقاط جهان به ویژه میهن عزیزمان و پوشیدن لباس عافیت بر تن تمامی بیماران باشیم.

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات