دیدار میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر با مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۰۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این دیدار در خصوص معارفه محمدابراهیم یوسفیان ریاست جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.
مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار عنوان کرد: بحمدالله شهرستان مهدیشهر تنها منطقه ای است که به یاری خیرین محترم در شهرستان، تمامی دانش آموزان محروم دارای تبلت های دانش آموزی هستند و از این حیث شهرستان مهدیشهر بی نیاز است.
وی افزود: درخصوص گازرسانی به منازل مسکونی خانواده های تحت پوشش در روستاهایی که قرار است از نعمت گاز بهره مند شوند نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.
میقانی فرماندار مهدیشهر نیز در این دیدار بیان کرد: ما مسئولین باید در شهرستان زمینه های اعتمادسازی را برای حضور خیرین فراهم کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین گام های مهمی درجهت رفع محرومیت در شهرستان برداریم.
میقانی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های کمیته امداد در راستای اشتغال زایی بسیار با اهمیت و مفید بوده است و کمیته امداد در حال حاضر نه تنها در جهت کمک به محرومین بلکه در راستای توسعه کشور فعالیت میکند و این از برکات انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها