خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی در ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد که اولین رزمایش ۲۴ فروردین ماه سالجاری همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با توزیع ۴ هزار و ۸۰ بسته معیشتی اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۸۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته و در قالب رزمایش کمک مومنانه، در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه توسط سپاه و بسیج تهیه و توزیع خواهد شد.

وی گفت: در همین راستا ۲۰ هزار بسته معیشتی در ۴ مرحله رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد که اولین رزمایش ۲۴ فروردین ماه سالجاری همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با توزیع ۴ هزار و ۸۰ بسته معیشتی انجام شد و سه مرحله دیگر در ایام شب قدر و عید فطر بین جامعه هدف توزیع می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: بسته های معیشتی توسط خیرین، دستگاه دولتی، مردم و حوزه‌های مقاومت تهیه شده و این کمک ها شامل ۳۰۰ پرس اطعام، ۲۰ سری جهیزیه، ۱۶۶ بسته لوازم التحریر، ۹عدد تبلت برای دانش آموزان نیازمند، ۷۸ بسته فرهنگی و ۳ هزار و ۶۹۸ بسته بهداشتی، تعداد دو راس گوسفند، تعداد ۱۴۰۰ عدد مرغ می باشد.

در این رزمایش که توسط خیرین دستگاه های دولتی و سپاه اجرا شد تعداد ۳۵۳ مورد از منابع و کمک های مردمی و ۲۲ دستگاه های همکار و نهادها جمع آوری و اجرا شد که ارزش کل خدمات بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها