شاهرود_ رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی برخی اصناف متخلف موجب شد، مسوولان شهرستان شاهرود وارد میدان شده و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۰۰۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی برخی اصناف متخلف موجب شد، مسوولان شهرستان شاهرود وارد میدان شده و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کنند.
از این رو ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره صنعت معدن و تجارت، رییس تعزیرات حکومتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اتاق اصناف و برخی دیگر از مسوولان عصر سه شنبه بدون اطلاع قبلی مبادرت به بازدید میدانی از سطح شهر به ویژه بازار و پاساژ‌ها کردند.
فرماندار شاهرود گفت: بازاریان و کسبه هم یکسری خواسته‌ها و دغدغه‌هایی به حق دارند که ما موظف به پیگیری هستیم تا در کنار این همراهی یک خدمت و رضایتمندی هم برای آنان فراهم شود.
شهرستان شاهرود از چند روز پیش در فهرست شهرستان‌های بحرانی کشور از لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت، اما برخی از واحد‌های صنفی به رغم اعلام ستاد مبارزه با ویروس کرونا، اتاق اصناف واداره صنعت، معدن و تجارت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
پلمب واحد‌های صنفی متخلف با برخورد قاطع ستاد فرماندهی مبارزه با ویروس کرونا شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها