خبرهای داغ:

معرفی ۱۴ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در استان سمنان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۴ واحد صنفی استان سمنان به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: واحد‌های صنفی مربوط به گروه‌های یک، ۲، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، در صورت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و در صورت تکرار بی‌توجهی به مدت سه هفته پلمب می‌شوند.

او ادامه داد: ۹۱۱ فقره بازرسی از اصناف استان سمنان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا طی یک هفته گذشته انجام شد و در هفته پیش‌رو نظارت‌ها نیز افزایش یافته است.

برهانی تصریح کرد: روزانه هفت تا هشت تیم از بازرسان اصناف بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهد تخلفات واحد صنفی در رعایت دستورالعمل‎‌های بهداشتی را با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ یا ۳۳۴۳۹۱۹۹ برای بررسی به بازرسان اصناف گزارش کنند.

او تاکید کرد: اصناف باید در زمان فعالیت از ماسک استفاده کنند و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری کنند و در صورت نقض این دستورالعمل‌ها واحد صنفی پلمب خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر نکات مهم در فعالیت اصناف است که در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل مشمول پلمب خواهند شد.

او اضافه کرد: برخی واحد‌های صنفی مانند آرایشگاه‌ها نیز موظف به جمع‌آوری صندلی‌های انتظار هستند و به منظور جلوگیری از شلوغی در آرایشگاه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، آرایشگران تنها با تعیین وقت قبلی مجاز به پذیرش مشتری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها