خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هم‌اندیشی فعالان مجازی پایگاه‌های بسیج بهار

بهار-جلسه هم‌اندیشی فعالان مجازی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۴۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

برگزاری جلسه هم‌اندیشی فعالان مجازی پایگاه‌های بسیج بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هم‌اندیشی فعالان مجازی با حضور مسئولان مجازی پایگاه‌های مقاومت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) شهر بهار، با محوریت ارتباط فضای مجازی و کرونا برگزارشد.

یونسی از فعالان فرهنگی و مجازی در این جلسه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا بر استفاده از فضای مجازی اثر داشته است، گفت: امروزه با بالا گرفتن شیوع ویروس کرونا شرکت در فعالیت‌های مجازی نیز به بالاترین حد خود رسیده است.

وی با بیان اینکه عدم اطلاع از استفاده درست و به موقع از فضای مجازی، عدم کنترل والدین و... پیامدهای منفی به همراه داشته است، گفت: برخی از این پیامدها بروز پدیده‌ها و آسیب‌های جدید و نوظهور، آموزش خشم و بد اخلاقی دانش آموزان، انزوا و گوشه‌گیری و افسردگی بزرگسالان، ایجاد تنش و پرخاشگری بین اعضاء خانواده‌ها و.. است.

این فعال مجازی با بیان اینکه از دیگر آسیب‌ها قطع یا کمرنگ شدن دور همی‌ها و ارتباط جمعی بوده که باعث ضربه شدید به سرمایه انسانی است، افزود: در ایام کرونایی بیشترین آسیب را سرمایه انسانی دیده است که خودمحوری و بحران ارتباط خانواده را در پی داشته است و باید والدین این فضا در بین اعضای خانواده را مدیریت کرده و تدبیری برای کنترل این مسئله داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات