خبرهای داغ:
رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین
عظیمی گفت: دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقا سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان در ۲ بقعه چهار انبیا(ص) و آمنه خاتون(س) و یک محفل جزخوانی ویژه بزرگسالان در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۱۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: طبق برنامه ریزی های تدوین شده در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان قزوین آئین جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد و هر شهرستان حداقل ۱ آئین جزخوانی روزانه را در بقعه شاخص خود با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستانی برگزار خواهند کرد.

وی گفت: اما با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا در استان و رنگ بندی جدید کرونایی، برگزاری هرگونه مراسم، منوط به نظر ستاد مرکزی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا می باشد.

عظیمی در ادامه افزود: در راستای حمایت از موسسات قرآنی و ایجاد فضای انگیزشی و ترغیب نونهالان و نوجوانان به آموزه ها و فعالیت های قرآنی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین موسسات قرآنی بیان و عترت النبی دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقا سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان در ۲ بقعه امامزاده صالح ابن الحسن(ع) و بقعه چهارانبیاء(ص) بعداز نماز ظهر و عصر و آمنه خاتون(س) ساعت ۱۵ باتلاوت قاریان نونهال و نوجوان در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه عنوان کرد: همچنین یک آئین جزخوانی ویژه بزرگسالان نیز در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) طبق روال هرساله، بعداز نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی ویژه نونهالان و نوجوانان قرآنی استان با همکاری مشارکت شورای عالی قرآن استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای افزایش معلومات و آموزه های قرآنی و ارتقا سطح کیفی قرائت ویژه نوجوانان و نونهالان قرآنی با مشارکت شورای عالی قرآن استان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی با حضوراساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در جمعه های ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) نمودیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها