خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه سلماس:

ماه رمضان در تقویت قوای روحی موثر است

جانشین فرماندهی سپاه سلماس گفت: ماه رمضان در تقویت قوای روحی بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۳۳۴۲۳۰
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار میرکاظم کاظمی زاده در مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان که با حضور کارکنان در کانون جوانان بسیج با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رمضان ماه بندگی، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است، که برای کمک مؤمنانه به نیازمندان گام برداریم.

وی ادامه داد: یکی از درس‌های ماه مبارک رمضان، درس صبر است و امروز ما به دلیل وجود بیماری کرونا در کشور و تشدید ابعاد آن در استان‌ها به روحیه‌ای نیرومند و قوی نیازمندیم، از این رو ضمن آن كه همگان، اعم از دولت و ملت، باید تمام تلاش خود را برای ریشه‌کن و متوقف ساختن این بیماری انجام دهند، لازم است قامتی استوار و مستحکم و روحیه‌اى نیرومند و توانمند در برابر این بیماری داشته باشیم و در مقابل آن بايستيم.

این مسئول خاطرنشان کرد: کرونا نباید قامت استوار خانواده‌ها را مورد تعرض و تهديد قرار دهد، حفظ جایگاه معنوى و اقتصادى خانواده‌ها و روابط فی مابین آنها و نیز روحیه، توانمندی و ایستادگی و استواری آنها در برابر این بیماری ضروری است.

وی در خاتمه بیان کرد: از آنجا که رمضان ماه استجابت دعاست، از دعا کردن برای ریشه‌کن شدن این بیماری دریغ نورزیم، همدلانه و مهربانانه در پیشگاه خداوند رهایی بشریت از این بیماری فزاینده را بجوییم و بخواهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات