خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

سپاه امام حسن مجتبی(ع)قزوین، موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی

سرهنگ حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی، از موفقیت این طرح در شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۱۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه گروه‌های جهادی حمایتی بسیج و سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: از تاریخ یکم فروردین‌ ماه سالجاری تا تاریخ ۲۴ فروردین ماه، در قالب این طرح، برنامه های زیادی به اجرا در آمده است.

وی گفت: این خدمات شامل توزیع هزار و ۸۵ بسته معیشتی، هزار و ۲۵ بسته بهداشتی، اهدای خون، خرید دارو و میزان ۴۰۰ میلیون ریال کمک مالی و پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش اجاره بها بوده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: توزیع ۲۰۰ بسته ۲ عددی مرغ، توزیع ۴۹۵ بسته یک کیلویی گوشت قرمز، اهدا ۴ سری لوازم خانگی، اهدا ۸۰ ست پوشاک و کفش از دیگر اقدامات این ایام می باشد.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: تهیه ۱۲ کپسول اکسیژن جهت بهبود و تسریع در درمان خانواده های مبتلا به کرونا توسط حوزه های مقاومت، تعداد ۱۳۰ مورد تماس تلفنی و حضوری، ۱۵ مورد خدمات درمانی درب منزل و تعداد ۱۴۰ مورد تست کرونای سریع مقابل درب منزل و ارجاع به تیم مراقبتی از دیگر اقداماتی است که توسط بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان قزوین انجام شده است.

وی افزود: این کمک‌ها در طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبلغ ۳۶۵ میلیون و پانصد و هفتاد و پنج هزار ریال از طریق خیرین و مردم و مبلغ ۱۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از طریق نهادهای دولتی و همکاران سپاه و بسیج بوده که جمعاً مبلغ ۴۷۰ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال بین جامعه هدف و بیماران کرونا ارائه گردید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها