خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر خبر داد:
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر گفت: هر پایگاه مقاومت بسیج بنا به رسالت ذاتی خود که همواره مامن و مرجع رسیدگی به مسائل اجتماعی در محلات بوده، متکفل حمایت از ۱۰ یتیم نیازمند می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۵۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد محمودی درجمع خبرنگاران با اشاره به خبر پیوستن پایگاه‌های مقاومت بسیج به پویش "ایران مهربان" اظهار داشت: بسیجیان سرافراز استان فارس در این طرح مثل همیشه خوش می‌درخشند و از ایتام نیازمند حمایت خواهند کرد.

محمودی افزود: هر پایگاه مقاومت بسیج بنا به رسالت ذاتی خود که همواره مامن و مرجع رسیدگی به مسائل اجتماعی در محلات بوده، متکفل حمایت از ده یتیم نیازمند خواهد شد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر گفت: بنا به روایت نبوی که می فرمایند: «کسی که یتیمی را سرپرستی کند من و او در بهشت پهلوی یکدیگر هستیم» پایگاه‌های مقاومت بسیج در این پویش در کنار کمیته امداد حضرت امام و معاونت اجتماعی سپاه، مروج و مبلغ این عمل شایسته خواهند بود و با تشویق و ترغیب خیرین و نیکوکاران، زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در این طرح را فراهم می‌کنند.

آغاز رسمی پویش "ایران مهربان" همزمان با ولادت حضرت علی(ع) و با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آغاز شده و خیرین با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در حمایت از فرزندان یتیم و محسنین سهیم شوند.

در این پویش که از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده، برای استفاده از ظرفیت کارمندان ادارات جهت حمایت از فرزندان یتیم و محسنین برنامه ریزی شده است.
به گفته سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، این پویش تا شب شهادت حضرت علی(ع) که ملقب به ابوالایتام هستند، ادامه دارد. به گفته وی، در این پویش، از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت‌ها از ایتام و نیازمندان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها