فرماندار خلیل آباد تاکید کرد؛

لزوم استمرار نظارت‌ها بر مراکز توزیع اقلام مایحتاج مردم

قاسم‌پور بر لزوم استمرار نظارت‌ها بر مراکز توزیع اقلام مایحتاج مردم تاکید کرد و گفت: تشکیل صف برای خرید اقلام به هیچ عنوان پسندیده نیست.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم قاسم‌پور در نشست ستاد تنظیم بازار خلیل‌آباد که با حضور اعضای ستاد در محل دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از پیگیری های اعضای ستاد در ایام نوروز در تامین اقلام مورد نیاز مورد نیاز مردم، اظهار داشت: از آنجا که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، همه دستگاههای عضو ستاد باید ماموریت محوله خود را بخوبی دنبال کنند و نظارت‌ها بصورت مستمر انجام شود.

وی با بیان اینکه تشکیل صف برای خرید اقلام به هیچ عنوان پسندیده نیست ، خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه ریزی شود با توزیع فراگیر اقلام ویژه ماه مبارک رمضان، در سطح شهر و روستاها ،تعاونی ها و نیز مراکز نیکوکاری هیج تجمع و صفی در مقابل فروشگاه‌ها نداشته باشیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار خلیل آباد با اشاره به شیوع پیک چهارم کرونا را در شهرستان، تصریح کرد: همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا با شیوع بیشتر این ویروس در منطقه محدودیت های بیشتری اعمال خواهد شد.

کمبودی در بازار خلیل آباد وجود ندارد

مجید مسروری، رئیس اداره صمت شهرستان خلیل آباد در این نشست با اعلام برنامه سال گذشته ستاد تنظیم بازار به برنامه های ویژه نوروز ۱۴۰۰، اذعان کرد: هیچ گونه کمبودی در  اقلامی که مورد نیاز مردم باشد مورد توجه نیست.

وی از حمایت های فرماندار و پیگیری های وی در بحث توجه به بازار تقدیر کرد و افزود: در توزیع اقلام مورد نیاز مردم برنامه ریزی شده است اقلام ویژه ماه رمضان تا دورترین روستاها از طریق تعاونی های روستایی و مراکز نیکوکاری انجام شود تا در شهر از ایجاد تجمع وصف جلوگیری شود.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت خلیل آباد با اشاره به نظارت های اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از جمله تامین زولبیا و بامیه و حلیم و خرما و دیگر اقلام مایحتاج خانواده ها، ابراز کرد: بازرسی دراین ماه با جدیت بیشتر صورت خواهد گرفت وشهروندان هم می توانند در صورت مشاهده تخلفی از واحد های صنفی به شماره ۱۲۴ ویا اتاق اصناف گزارش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار