خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس نهاوند:

بسیجیان تا پایان کرونا و عادی شدن شرایط پای کار هستند

نهاوند-فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس نهاوند از پای کار بودن بسیجیان تا پایان بیماری و عادی شدن شرایط و کمک به شبکه بهداشت و درمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۸۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

بسیجیان تا پایان کرونا و عادی شدن شرایط پای کار هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه مقابله با کرونا روستای توانه شهرستان نهاوند با حضور روحانی، شورای اسلامی، فرمانده پایگاه بیت المقدس و مسئول خانه بهداشت این روستا برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس و دبیر دفاع زیستی روستای توانه نهاوند در این جلسه با اشاره به خیز چهارم بیماری کرونا عنوان کرد: نظارت بر مشاغل، کنترل جمعه بازار، توصیه به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

عباس جلالی با اشاره به اجرای طرح شهید «سلیمانی» در راستای مقابله و کنترل شیوع بیماری کرونا افزود: از طریق مساجد و همکاری بهداشت با پایگاه مقاومت برای اجرای دقیق طرح شهید «سلیمانی»، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین و نذورات ماه مبارک در راستای نهضت کمک مومنانه نیز به طور جدی دنبال می‌شود.

وی از پای کار بودن بسیجیان تا پایان بیماری و عادی شدن شرایط و کمک به شبکه بهداشت و درمان خبر داد .         

حجت الاسلام رسول اسدی روحانی روستای توانه نیز ضمن تبریک ماه رمضان بر رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و نظارت مسئول روستا تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات